BIENVENIDOS ESCOLA D'ART I SUPERIOR DE DISSENY D'OLOT

banner_portes_obertes_copia.jpg

VINE A CONÈIXER L’ESCOLA D’ART I SUPERIOR DE DISSENY D’OLOT

Vols estudiar a l’única escola oficial d'art i disseny de les comarques gironines? Vine el proper 11 de maig a la jornada de portes obertes de l’Escola d’Art i Superior de Disseny d’Olot i podràs conèixer la nostra proposta educativa singular i de qualitat basada en l’èxit educatiu, el treball competencial i per projectes.

T’oferim ensenyaments superiors de disseny que formen, a diferència dels graus universitaris, específicament en disseny gràfic i disseny d’interiors. Una especificitat que representa una major oportunitat d’inserció laboral. També impartim una gran diversitat de graus superiors i mitjans d’arts plàstiques i disseny.

Aprendràs dels millors amb una atenció directa i personalitzada que permeten les classes amb grups reduïts. El nostre professorat ha estat reconegut amb diversos premis com ara els premis Empòria, els Josep Albert Mestre, els CODIC o els LAUS.

A més, al ser un centre públic del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya oferim preus ajustats i competitius.

I no oblidis que formant-te a l’Escola d’Art i Superior de Disseny d’Olot podràs gaudir de la qualitat de vida d’una ciutat com Olot, amb uns preus de l’habitatge molt més assequibles que a les grans ciutats, així com un entorn natural privilegiat per fer esport.

T’esperem el proper 11 de maig a la jornada de portes obertes en tres sessions informatives: a les 10h, a les 11h i a les 12h. A l’inici de cada sessió explicarem breument l’escola i posteriorment es podran visitar les instal·lacions acompanyats dels professors. Després oferirem informació detallada de cada estudi i es podran veure treballs dels alumnes. Paral·lelament es podrà consultar informació sobre preinscripcions, matrícules i proves d’accés als estudis.

No cal inscripció prèvia! Ens veiem l’11 de maig!

25.03.2020
EXPOJOVE 2020