BIENVENIDOS ESCOLA D'ART I SUPERIOR DE DISSENY D'OLOT

Novetats/180413-fundaciovilacasas/vilacasas-578.jpg

Premi d’Escultura 2018 Fundació Vila Casas

El tema serà lliure i pot acollir-se a l’amplitud de tècniques i suports en què s’expressa l’escultura actual.

Els participants hauran d’inscriure’s a la pàgina web http://premis.fundaciovilacasas.com

L’escultura (al marge del suport) no podrà superar els 150 × 150 × 150 cm, amb un pes màxim de 100 kg.

Data límit d'inscripció: 13 d’abril de 2018

L’obra premiada està dotada amb 15.000 € i passarà a ser propietat de la Fundació Vila Casas, formant part del seu fons amb la possibilitat de ser exposada en qualsevol dels seus museus/espais.

El guanyador del Premi d’Escultura realitzarà una exposició a Can Framis (Barcelona) en el termini màxim d’un any des de la data del lliurament del premi. En qualsevol moment, el jurat podrà declarar desert el premi.

Enllaç a les bases completes del Premi