BIENVENIDOS ESCOLA D'ART I SUPERIOR DE DISSENY D'OLOT

motlles.jpg

Encara no tens la teva plaça al Grau Superior de Motlles i Reproduccions Escultòriques a Olot?

L’Escola d’Art i Superior de Disseny d’Olot és l’única de Catalunya que ofereix un Cicle Formatiu de Grau Superior de Motlles i Reproduccions Escultòriques. Si vols esdevenir un professional de motlles i reproduccions escultòriques, no deixis passar l’oportunitat de matricular-te!

Els alumnes que cursen aquesta formació podran accedir al món laboral treballant al sector artesà dins de projectes de realització, reproducció i restauració d’obres artístiques i escultòriques; també al sector de les arts plàstiques, al de la producció industrial i al de l’ornamentació arquitectònica. Així mateix, podran treballar amb empreses del sector de la conservació i restauració de béns culturals.

Aquesta és una formació eminentment pràctica de 2 cursos acadèmics per aprendre a crear motlles i reproduccions escultòriques per al sector de l’espectacle i la cultura. Et formaràs, aleshores, en els fonaments, les eines i els materials, així com en les tècniques més tradicionals i també les més avançades, com la impressió 3D.

Les activitats educatives que es realitzen són molt pràctiques i basades en projectes reals encarregats per institucions, empreses i col·laboradors externs, resultat de les bones sinergies amb l’Escola. Aquest aspecte afavoreix els alumnes, ja que desenvolupen pràctiques a les empreses que els permet trobar feina amb facilitat i quasi immediatament.

A més, els alumnes tenen la possibilitat de cursar en 3 anys el Cicle Formatiu de Grau Superior de Motlles i Reproduccions Escultòriques i el Cicle Formatiu de Grau Superior d’Escultura aplicada a l’Espectacle. Això els permet aconseguir 2 titulacions en 3 anys, i no en 4, que és la durada establerta si es cursen per separat.

L'Escola d'Art i Superior de Disseny d'Olot està ubicada al Convent del Carme, al nucli antic de la ciutat d'Olot, la capital de la comarca de La Garrotxa. És l'escola oficial d'art i disseny de les comarques gironines i la seva reputació a nivell estatal permet els estudiants impulsar i enfortir la seva carrera professional.

Apunta’t al Cicle Formatiu de Grau Superior de Motlles i Reproduccions Escultòriques per al pròxim curs. Contacta’ns ja al 972262403 o al correu electrònic ea-escolartolot@xtec.cat