BIENVENIDOS ESCOLA D'ART I SUPERIOR DE DISSENY D'OLOT

escultura.jpg

El Grau Superior d’Escultura aplicada a l’Espectacle t’està esperant a Olot

L’Escola d’Art i Superior de Disseny d’Olot és una de les institucions educatives públiques de Catalunya que permet estudiar el Cicle Formatiu de Grau Superior d’Escultura Aplicada a l’Espectacle. De fet, només tres escoles públiques a territori català ofereixen cursar aquests estudis.

En aquesta formació podràs aprendre a crear escultura monumental de gran format per parcs temàtics o museus, caracteritzacions FX i efectes especials per la televisió, el cinema i el teatre i tots els elements que configuren una escenografia, com elements corporis, props o atrezzo. Per aconseguir-ho, et formaràs tant en les tècniques més tradicionals com en les més innovadores, com el modelat digital o la impressió 3D.

El cicle està dividit en dos cursos acadèmics: el primer és generalista amb assignatures comunes i el segon es dedica a projectes reals amb empreses externes. Així doncs, són uns estudis eminentment pràctics i amb la pretensió de facilitar la incorporació al món laboral.

En els grans avantatges que podem destacar són els grups reduïts, els professors en actiu, un preu competitiu i una institució amb renom dins l’àmbit. L’Escola d’Olot compta amb un programa d’estudis que pretén afavorir el màxim rendiment dels alumnes. A més, la seva ubicació, a la capital de la comarca de La Garrotxa, és ideal pels estudiants que busquen un entorn idíl·lic per a la seva etapa formativa.

Els alumnes tenen la possibilitat de cursar en 3 anys el Cicle Formatiu de Grau Superior de Motlles i Reproduccions Escultòriques i el Cicle Formatiu de Grau Superior d’Escultura aplicada a l’Espectacle. Això els permet aconseguir 2 titulacions en 3 anys, i no en 4, que és la durada establerta si es cursen per separat.

Si no vols quedar-te sense plaça per aquests estudis, contacta’ns ja al 972262403 o al correu electrònic ea-escolartolot@xtec.cat

06.08.2019
13.06.2019