BIENVENIDOS ESCOLA D'ART I SUPERIOR DE DISSENY D'OLOT

ISS_16013_01839.jpg

CONVERTEIX-TE EN EXPERT EN EL RESTYLING D’ESPAIS INTERIORS AMB EL GRAU SUPERIOR DE DECORACIÓ A OLOT

Vols disposar de les eines necessàries per treballar en el restyling i l’estilisme d’espais interiors? A l’Escola d’Art i Superior de Disseny d’Olot t’oferim un cicle formatiu de grau superior de decoració, una formació repartida en 2 cursos acadèmics i enfocada a la imatge i la funcionalitat per a l’estilisme i el restyling d’espais interiors domèstics i comercials.

Es tracta d’una formació pràctica i centrada, d'una banda, en els materials o els acabats per la decoració d’espais interiors i, d'altra, en el coneixement de mobiliari d'autor, d'il·lluminació de referència  i d'altres complements que ens permetin incidir en la transformació d'un espai interior sense intervenir en l'estructura arquitectònica . Es treballa en projectes en espais existents amb els quals s’aprèn a controlar un pressupost, planificar una intervenció i a ajustar els timings.

Els alumnes del cicle de decoració i restyling tenen actualment un ampli ventall de

sortides professionals amb un alt índex d’inserció laboral; treballaran

en l’estilisme d’aparadors de botigues i franquícies, en la rehabilitació d'habitatges, en el restyling de pisos de lloguer per a immobiliàries, o en l'adaptació d'espais existents per adaptar-los a noves formes dùs com B&B i d'altres.

Es tracta doncs d’un cicle formatiu pensat per a les necessitats actuals de la societat com són els pisos de reduïdes dimensions, o els pressupostos ajustats.

Amb un professorat en actiu amb despatxos professionals propis coneixedors de les últimes tendències, el cicle formatiu de grau superior de decoració i restyling t’ofereix a més una àmplia oferta de pràctiques arreu del territori i a nivell internacional.

Dins el segon curs es pot compaginar la formació a l'escola amb la formació dins l'entorn professional (FEP).Aquesta Formació podrà ser remunerada.

Al ser un centre públic, podràs gaudir a més d’un preu ajustat i competitiu. i obtindras un títol oficial del Departament d'Educació.

Si tens qualsevol dubte, contacta’ns al 972262403 o al correu electrònic ea-escolartolot@xtec.cat

25.03.2020
EXPOJOVE 2020