ANY ACADÈMIC 2017-2018

Com a seu de l'ESDAP, Escola Superior de Disseny i Arts Plàstiques de Catalunya, impartim els Ensenyaments Artístics Superiors de Disseny, de l'especialitat Disseny Gràfic i de l'especialitat de Disseny d'Interiors, tenen tota la equivalència a Grau universitari.

Títol oficial en l'Espai Europeu d'Educació Superior, amb la mateixa  estructura que els estudis universitaris de grau i amb el Suplement Europeu al Títol (SET).  Permet la mobilitat i el reconeixement en tot l'àmbit europeu, tant acadèmic com professional d’estudiants i titulats.
El títol d'Ensenyaments Artístics Superiors de Disseny permet l'accés als estudis oficials de màster per a la obtenció del títol oficial de Màster en Ensenyaments Artístics.

L'escola és una de les seus de l'Escola Superior de Disseny i Arts Plàstiques, ESDAP

Tota la informació d'aquests ensenyaments, el calendari d'accés, el pla d'estudis, el preu públic de matriculació,... podeu trobar-la a la web de la seu central:

ESDAP

Dates de preinscripció/inscripció: del 8 de maig a l'1 de juny de 2017

Prova d'accés específica: 19 de juny de 2017

Matriculació: 1r període, del 3 al 7 de juliol

_________________________________________________

PROVES D'ACCÉS 2017 - per a persones sense requisits acadèmics:

- Inscripció : del 3 al 18 d'abril de 2017

- Realització de les proves a Barcelona (Institut Joan Boscà de Barcelona) - 17 de maig de 2017

Tota la informació d'aquestes proves, el calendari a seguir, models de les proves, el procediment de la inscripció podeu trobar-la en aquesta web del Departament d'Ensenyament:

PROVES PER ACCÉS ALS ENSENYAMENTS ARTÍSTICS SUPERIORS - adreçades a alumnes sense requisits acadèmics-