Divendres 1 de setembre

Després de vacances d'estiu, l'escola obrirà el dia 1 de setembre en horari de matins. La secretaria estarà oberta, d’atenció al públic, en horari d’11 a 14 h.

L'escola romandrà tancada per les festes locals d'Olot: dijous 7 i divendres 8 de setembre.

Per informació del període d’accés extraordinari de setembre als nostres ensenyaments, consulteu aquest apartat:

Secretaria / Inscripcions / Calendari extraordinari setembre

Dijous 14 de setembre

Data d'inici del cursos de Batxillerat d’arts i dels cicles de grau mitjà d’APGI i de Revestiments Murals

10:30 h -  Alumnes de 1r de curs: Presentació de benvinguda per part del director. Visita general de l’escola acompanyats del professor/tutor. Lliurament de la carpeta i del llibret de benvinguda.

12 h – Alumnes de 1r i de 2n - Lliurament documentació i carpeta i presentació dels professors  tutors a les diferents aules.

Primer dia de classe: divendres 15 de setembre

Dilluns 18 de setembre

Data d'Inici dels Cicles de Grau Superior i dels Ensenyaments Artístics Superiors de Disseny

10:30 h – Alumnes de 1r  curs de cicles de grau superior

Alumnes de 1r curs del Grau de Disseny

Presentació de benvinguda per part del director als Claustres de l’escola. Visita general de l’escola acompanyats pel professor/tutor.

12 h -  Alumnes de 1r i 2n de cicles de grau superior

Alumnes de 1r, 2n,  3r  i 4t curs dels EEES de Disseny

Lliurament documentació i carpeta i presentació dels professors tutors a les diferents aules.

Primer dia de classe: dimarts 19  de setembre.