EASD_incrip_INST.jpg

VOLS CURSAR CICLES DE GRAU MITJÀ O SUPERIOR D’ARTS PLÀSTIQUES I DISSENY A OLOT? INSCRIU-TE ARA A LES PROVES D’ACCÉS!

Vols accedir als cicles formatius de grau mitjà i grau superior d’arts plàstiques i disseny que s’imparteixen a l’Escola d’Art i Superior de Disseny d’Olot? Inscriu-te entre el 15 i el 25 de març a les proves obligatòries d’accés que convoca el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

Recorda que a Olot t’oferim els cicles formatius de grau mitjà d’APGI (Assistència al producte gràfic imprès) i Revestiments murals. Si vols accedir-hi i no tens el títol de graduat d'educació secundària obligatòria (o equivalent) hauràs de fer les dues parts de la prova: la part comuna i la part específica. La part comuna tindrà lloc el 8 de maig a les 16h i la part específica el 9 de maig també a les 16h. Si en canvi sí que tens el títol de graduat d'educació secundària obligatòria (o un títol equivalent a efectes d'accés) o estàs cursant 4rt d’ESO i creus que podràs acreditar durant el procés de matrícula que tens el títol, només hauràs de fer la part específica de la prova el 9 de maig a les 16h.

Trobaràs tot el calendari a seguir, el formulari d'inscripció, les mostres de les proves, el contingut, els temaris, els resultats de les proves i tota la informació en aquesta pàgina web del Departament d'Educació. També pots inscriure’t presencialment a la secretaria de l’Escola entre les 11h i les 14h.

En el cas dels cicles formatius de grau superior, a l’Escola d’Art i Superior de Disseny d’Olot pots cursar cicles de gràfica publicitària, arquitectura efímera, decoració, fotografia, il·lustració, escultura aplicada a l'espectacle i motlles i reproduccions escultòriques.

Per accedir-hi es convoquen dues proves d’accés. La comuna serà el 15 de maig a les 16h i l’específica el 16 de maig també a les 16h.

Si tens el títol de batxillerat o un títol equivalent a efectes d'accés o bé estàs en l'últim curs d'un d'aquests títols i podràs acreditar que tens la titulació en el procés de matrícula, només has de fer la part específica. En canvi, si no tens el títol de batxillerat hauràs de fer les dues parts de la prova: la part comuna i la part específica. En aquest últim cas has de tenir en compte els següents requisits: tenir 19 anys o més (o complir-los l'any 2019) o si tens 18 anys o més (o els compleixes l'any 2019) acreditar que tens un títol de tècnic/a d'un cicle de grau mitjà d'arts plàstiques i disseny o de formació professional d'una família equivalent en el moment de la matrícula (o que curses l'últim curs del cicle).

El batxillerat d'arts (itinerari arts plàstiques) dóna accés directe als cicles d'arts plàstiques i disseny de grau superior. En principi, no cal inscripció a les proves d'accés específiques.

Si vols més informació de les proves d’accés als cicles superiors o inscriure-t’hi telemàticament, ho pots fer en aquest enllaç. Recorda que també pots inscriure’t presencialment a la secretaria de l’Escola entre les 11h i les 14h.

I si tens qualsevol dubte, pots trucar a l’Escola al 972 26 24 03 i t’ajudarem!

25.03.2020
EXPOJOVE 2020