animacio.jpg

VINE A CONÈIXER L'ESCOLA D'ART SUPERIOR DE DISSENY D'OLOT

Vols estudiar a l’única escola oficial i pública d'art i disseny de les comarques gironines? Vine el proper dissabte 9 de març a la jornada de portes obertes de l’Escola d’Art i Superior de Disseny d’Olot i podràs conèixer la nostra proposta educativa singular i de qualitat basada en l’èxit educatiu,  i el treball competencial i per projectes.

T’oferim Ensenyaments Superiors de Disseny (equivalents a Graus Universitaris) que formen específicament en disseny gràfic i disseny d’interiors. Una especificitat que representa una major oportunitat d’inserció laboral. També impartim una gran diversitat de Cicles Formatius de graus superiors i Cicles Formatius de grau mitjà d’arts plàstiques i disseny. A més completem l'oferta formativa amb els estudis de Batxillerat d'Arts.

Aprendràs dels millors amb una atenció directa i personalitzada que permeten les classes amb grups reduïts El nostre alumnat i professorat ha estat reconegut amb diversos premis com ara els premis Empòria, els Josep Albert Mestre, els FAD, els CODIC o els LAUS.

A més, al ser un centre públic del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya oferim preus ajustats i competitius d'acord amb les taxes fixades pel Departament d'Educació.

I no oblidis que formant-te a l’Escola d’Art i Superior de Disseny d’Olot podràs gaudir de la qualitat de vida d’una ciutat com Olot, amb uns preus de l’habitatge molt més assequibles que a les grans ciutats, així com un entorn natural privilegiat per fer esport. La ciutat també presenta facilitats per moure’s en bicicleta i una bona oferta d’activitats culturals.

T’esperem el proper dissabte 9 de març a la jornada de portes obertes en tres sessions informatives:  a les 10h, a les 11h i a les 12h. A l’inici de cada sessió explicarem breument la nostra història, el nostre present i els plans de futur i posteriorment es podran visitar les instal·lacions acompanyats dels professors i professores. Després oferirem informació detallada de cada nivell formatiu i es podran veure treballs dels nostres alumnes. Paral·lelament es donarà informació sobre preinscripcions, matrícules i proves d’accés als estudis.

No cal inscripció prèvia! Ens veiem el 9 de març!

25.03.2020
EXPOJOVE 2020