Captura_de_pantalla_2019-06-13_a_la(s)_11.19.26.png

Últimes places disponibles al Grau Superior de Motlles i Reproduccions Escultòriques a Olot, únic a Catalunya

L’Escola d’Art i Superior de Disseny d’Olot és l’única de Catalunya que ofereix un cicle formatiu de grau superior de Motlles i Reproduccions Escultòriques, una formació eminentment pràctica de 2 cursos acadèmics per aprendre a crear motlles i reproduccions escultòriques per al sector de l’espectacle i la cultura. Es treballen els fonaments, les eines i els materials, així com les tècniques més tradicionals i també les més avançades com la impressió 3D. Tot plegat en aules reduïdes amb pocs alumnes per professor i amb un preu ajustat i competitiu.

Les activitats educatives que es realitzen són molt pràctiques i basades en projectes reals encarregats per institucions, empreses i col·laboradors externs.

És un cicle professionalitzador, ja que els alumnes desenvolupen pràctiques a les empreses amb facilitat i troben feina immediatament en museus, per exemple.

Hi ha la possibilitat a més de cursar en 3 anys el Cicle Formatiu de Grau Superior de Motlles i Reproduccions Escultòriques i el Cicle Formatiu de Grau Superior d’Escultura aplicada a l’Espectacle. D’aquesta manera en 3 anys aconsegueixes 2 titulacions del mateix sector que per separat faries en 4 anys.

Encara ets a temps d’apuntar-te al Cicle Formatiu de Grau Superior de Motlles i Reproduccions Escultòriques per al proper curs. Si vols que una de les últimes places disponibles sigui per tu, contacta’ns ja al 972262403 o al correu electrònic ea-escolartolot@xtec.cat

25.03.2020
EXPOJOVE 2020