decoracio.png

Última oportunitat per estudiar el Grau Superior de Decoració a Olot

T’agradaria donar personalitat i fer habitables als espais interiors? Amb el Cicle Formatiu de Grau Superior de Decoració de l’Escola d’Art i Superior de Disseny d’Olot t’oferim una formació de 2 cursos acadèmics amb preus públics enfocada a la imatge i la funcionalitat per a l’estilisme i el restyling d’espais sense tocar estructures.

Estudiant decoració a l’Escola d’Art i Superior de Disseny d’Olot coneixeràs alumnes de diverses edats i tindràs professors en actiu amb despatxos propis i en contacte amb les últimes tendències, fet que implica un nivell d’exigència mútua destacable.

Es treballa en projectes reals amb els quals s’aprèn a controlar un pressupost i a ajustar els timings.

El cicle de decoració té a més diverses sortides professionals amb un alt índex d’inserció laboral treballant per d’altres o bé de forma autònoma en l’estilisme d’aparadors de botigues i franquícies o en el restyling de pisos de lloguer per a immobiliàries.

Encara ets a temps d’apuntar-te al Cicle Formatiu de Grau Superior de Decoració per al proper curs. Si vols que una de les últimes places disponibles sigui per tu, contacta’ns ja al 972262403 o al correu electrònic ea-escolartolot@xtec.cat