00-TXELL/GALERIA/181201-PESSEBRE/Mostra-Pessebres_578x420.png 00-TXELL/GALERIA/181201-PESSEBRE/pessebre1_578x420.jpg 00-TXELL/GALERIA/181201-PESSEBRE/pessebre2_578x420b.jpg

MOSTRA DE PESSEBRES A OLOT

Nadal a Olot va estretament lligat als pessebres i, més concretament, a la Mostra de Pessebres. Aquest any la Mostra, comissariada per Javi Palomo, proposa un recorregut per quatre seus i sis espais, que ompliran la ciutat de pessebres amb una voluntat clara: destacar el prestigi que ha tingut el pessebrisme en el passat i que encara té avui en dia a la capital de la Garrotxa.

Les quatre seus de la Mostra de Pesebres són l’Hospici, el Museu dels Sants, el claustre del Carme i Can Trincheria. A més, també hi haurà pessebres als finestrals de la Biblioteca Marià Vayreda (Escola Municipal d’Expressió), al Santuari del Tura, a la capella de Sant Ferriol (Lluís Badosa i Melcior Teixidor), a l’ermita de Sant Francesc (usuaris d’Integra), a l’Oficina de Turisme (Marc Sau) i a l’aparador de Can Tenas (Laura Baldrich i Esther Font). 33 comerços d’Olot lluiran figures de pessebre de la col·lecció Renart als seus aparadors.

més informació

Els alumnes de 2n de Decoració i els de 2n d'Escultura Aplicada a l'Espectacle, participen a la mostra amb la instal.lació: PRESÈNCIES, al claustre de l'escola. El Nadal és la principal ocasió per estar amb els nostres, trobar-nos i compartir. El muntatge està dedicat a les persones que avui no hi són però sempre estaran al nostre record.