foto_olot.jpg

Inscriu-te al Grau Superior de Fotografia a Olot

L’Escola d’Art i Superior de Disseny d’Olot és un dels pocs centres públics on pots cursar un Cicle Formatiu de Grau Superior de Fotografia homologat per la Generalitat de Catalunya. Si ets un apassionat de la fotografia i vols formar-te per esdevenir un professional d’aquesta disciplina, aquests estudis són per a tu!

Aquesta formació, que té una durada de dos cursos acadèmics, et permetrà aprendre fotografia des d’un punt de vista tècnic i artístic per tal que sàpigues què vols comunicar amb cada imatge i el seu concepte.

Entre els grans avantatges de cursar Fotografia a l’Escola d’Art i Superior de Disseny d’Olot, podem destacar:

• Formació amb preus públics

• Aules reduïdes per garantir que tots els alumnes progressen adequadament

• Proximitat i contacte directe amb els professors, que provenen majoritàriament del món de les belles arts

• Formació teòrica, però també pràctica, incloent-hi pràctiques a empreses i projectes reals

• Sinergies entre l’Escola i empreses, institucions i entitats del territori que t’ajudaran a accedir a un lloc de treball

L'Escola d'Art i Superior de Disseny d'Olot té una participació activa en el seu entorn social, educatiu, econòmic i social. Està ubicada al Convent del Carme, al nucli antic de la ciutat d'Olot, la capital de la comarca de La Garrotxa.

És l'escola oficial d'art i disseny de les comarques gironines. La seva ubicació i les condicions de vida que confereix a l’estudiant, la reputació dins el sector formatiu i el nivell educatiu són els principals atractius per als alumnes de tota Catalunya. No et quedis sense la teva plaça, contacta’ns ja al 972262403 o al correu electrònic ea-escolartolot@xtec.cat.

25.03.2020
EXPOJOVE 2020