/Galeria/CULTURAL/171004-EVATOLDRA/cartell_PremisToldra-578.jpg

EXPOSICIÓ I ENTREGA DE PREMIS DE LA VI EDICIÓ 2017 DELS PREMIS EVA TOLDRÀ D’IL·LUSTRACIÓ

Aquests premis creats el 2012 per la família Toldrà-Fernández, amb el suport de l’Escola d’Art  Superior i Disseny d’Olot,  són un reconeixement al treball  dels estudiants d’il·lustració en l’execució dels seus projectes finals.

Aquesta proposta que inicialment anava dirigida exclusivament a l’EASD d’Olot, es va obrir a les 4 escoles d’art oficials de la Generalitat que imparteixen il·lustració i en aquesta edició s’ha ampliat a totes les Escoles d’Art i Disseny de Catalunya que cursen els CFAS d’Il·lustració.

L’Eva Toldrà va cursar estudis d’Il·lustració a l’Escola d’Art i Superior de Disseny d’Olot del 2008 al 2010. Malauradament, va morir l'onze de novembre de 2010 a l'edat de 35 anys amb el projecte final dels estudis inacabat.

La seva família vol que el seu record continuï en aquest ambient de treball i estudi, que a ella li agradava i en el que podia conversar per qüestionar l’art, la creativitat i el mètode, per anar consolidant un pensament i una actitud personal davant l’art i la vida.

Exposició dels projectes premiats del dimecres 11 d’octubre al diumenge 29 d’octubre a la Sala Can Trinxeria d’Olot

ACTIVITATS COMPLEMENTÀRIES

Entrega de premis de la VI edició 2017 i presentació de la 7a edició 2018 dels premis Eva Toldrà d’Il·lustració

En el decurs d’aquest acte hi haurà una conferència a càrrec de l’il·lustrador Xavi Ramiro.

Dimecres 11 d’octubre a les 11.30 h

Sala Casal Marià d’Olot

Ho organtitza: La família Toldrà Fernández i l’EASD d’Olot.

Amb el suport de: D’OCC Catalonia, l’Editorial Comanegra i l’Ajuntament d’Olot.

Aquestes activitats estan obertes al públic i són gratuïtes