decoracio.jpg

Els 10 avantatges d’estudiar el Grau Superior de Decoració a Olot

El Cicle Formatiu de Grau Superior de Decoració de l'Escola d'Art i Superior de Disseny d'Olot està adreçat a les persones que volen esdevenir professionals de la decoració. Si t'agrada donar personalitat als espais interiors, no ho dubtis, aquesta formació pot obrir-te tot un món de possibilitats.

Aquest cicle està estructurat en dos cursos acadèmics que se centren en la imatge i la funcionalitat de l'estilisme i el restyling d'espais sense tocar estructures. Però quins avantatges tindràs si decideixes cursar aquests estudis a Olot?

• És l’escola oficial d'art i disseny de les comarques gironines

• Entorn idíl·lic per acompanyar l'etapa formativa de l'estudiant

• Preus públics

• Proximitat i contacte directe amb professors que compten amb despatxos propis

• Conèixer alumnes de diverses edats i interessos

• Seguiment de les últimes tendències

• Treballs en projectes reals on s'aprèn a controlar un pressupost i a ajustar els timings

• Formació amb diverses sortides professionals amb un alt índex d'inserció laboral

• Exigència destacable per part d'alumnes i professorat

• Sinergies entre l'Escola i empreses, institucions i entitats del territori que afavoreix accedir a un lloc de treball

En aparadors de botigues i franquícies o en el restyling de pisos de lloguer per a immobiliàries. El teu futur t’està esperant: tant per a treballar dins d’empreses com per fer-ho de forma autònoma.

No et quedis sense la teva plaça al Cicle Formatiu de Grau Superior de Decoració. Contacta'ns ja al 972262403 o al correu electrònic ea-escolartolot@xtec.cat si vols que una de les últimes places disponibles sigui per a tu.