28022019-28022019-_DSC5442.JPG

Cursa un cicle formatiu de grau superior en modalitat semipresencial a Olot

Estàs pensant en fer un Cicle Formatiu de Grau Superior però dubtes perquè no saps si tindràs temps per la feina o per la teva vida personal? A l’Escola d’Art i Superior de Disseny d’Olot t’oferim la possibilitat de cursar Gràfica publicitària, Arquitectura Efímera, Decoració, Fotografia, Il·lustració, Escultura aplicada a l'espectacle o Motlles i reproduccions escultòriques de manera semipresencial.

Amb aquesta modalitat d’inscripció només hauràs d’assistir presencialment al 50% de les classes. En canvi sí que hauràs de fer totes les activitats o projectes d’aprenentatge vinculats a cada formació.

Aquesta mesura flexibilitzadora té com a objectiu fer més compatible els estudis amb la feina o les diverses circumstàncies personals dels alumnes com ara la cura de persones malaltes.

Consulta més informació de la matrícula semipresencial per al curs 2019-2020 trucant al 972262403 o al correu electrònic ea-escolartolot@xtec.cat