Novetats/180917-MATERIALSCREIXELL/creixell-578.jpg

CONCURS D'IDEES MATERIALS CREIXELL

Materials Creixell i l'Escola d'Art Superior de disseny d'Olot, signen un acord de col·laboració, per crear els premis “Creixell”.

Un concurs dirigit a ex estudiants i estudiants del darrer curs dels Ensenyaments  Superiors de Disseny d'Interiors de l'Escola d'Art i Superior de Disseny d'Olot.

PRESENTACIÓ: El proper 18 de Juny a les 19h, a la seu de Material Creixell de Palafrugell, es portarà a terme la presentació del concurs i les bases.

TEMA: 2 opcions: A- Habitació/ apartament d'un hotel amb 28 metres quadrats amb capacitat per a 4 persones. B- Cabanya / apartament de càmping de 34 metres amb capacitat per a 6 persones

LLIURAMENT: dilluns dia 17 de setembre del 2018.

PREMI: Només hi haurà 1 premi, entre els participants, i serà dotat de 800 €. No hi haurà accèssits.

BASES DEL CONCURS

ENLLAÇ A MATERIALS CREIXELL