CONCURSOS/170926-LLUIMENT/lluiment-578.jpg

CONCURS ART URBÀ "LLUÏMENT"

El concurs proporcionarà als participants un espai formal per tal de demostrar els seus talents i mostrar les seves obres.

El concurs es du a terme a la plaça de l’Assumpció, Girona, el 21 d’octubre del 2017.

Per formalitzar la seva participació, els artistes hauran d’abonar 15€ a l’organització abans del 12 d’octubre (inclòs)

Els artistes participants tenen cinc hores (de les 11h fins a les 16h) per pintar les seves obres sobre unes fustes de 150x150m, proporcionades per l’organització. A les 16h aquestes obres són exposades a la plaça perquè el públic en pot gaudir.

Després de valorar la qualitat i l’originalitat de les obres, el jurat escollirà tres finalistes. El veredicte final del concurs es comunicarà a les 17h.

L’organització premiarà els tres finalistes amb tres premis distints:

• 1r premi: Premi Bòlit valorat en tres-cents euros (300€)

• 2n premi: Premi Whym valorat en dos-cents euros (200€)

• 3r premi: Premi Volta valorat en cent euros (100€)

Les tres obres finalistes passen a ser propietat de l’organització. Totes les obres pintades es romandran en mans de l’organització per un mínim de tres mesos des del dia del concurs. Aquestes obres poden ser exposades o venudes. En cas de venda, el preu ha de ser acordat anteriorment amb l’autor. Si una peça es ven hi haurà una comissió del 50% per a l’organització. Un cop passat tres mesos, els autors poden reclamar la seva obra.

BASES COMPLETES DEL CONCURS AQUÍ