CURS PER ALS TITULATS ESDI QUE VULGUIN LA NOVA TITULACIÓ EEES

Trobareu tota la informació a ESDAP - com obtenir la nova titulació

Com bé sabeu, l’Escola d’Art i Superior de Disseny d’Olot, com a seu de l’ESDAP,  imparteix des del curs 2010/2011 els estudis de Primer Cicle de l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES) en l'àmbit de disseny, en les especialitats de Disseny Gràfic i de Disseny d’Interiors.  Tenen una durada de 4 cursos i consta de 240 credits ECTS (60 per curs) i la seva estructura és d’ensenyaments universitaris de Grau i inclouen el Suplement Europeu al Títol (SET).

Vosaltres esteu titulats en els Estudis Superiors de Disseny, corresponents al Pla d’estudis regulats pel Decret 1496/1999 i per tant, disposeu d’un títol acadèmic equivalent a tots els efectes al Diplomat universitari. Actualment, aquest nou  sistema educatiu, estableix una nova denominació del títols, no hi ha diplomatures ni llicenciatures, queden estructurats en Graus, Postgraus, Màsters i Doctorats.

El Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya potencia l'oferta pública dels Graus de Disseny  i per això, es va  crear l'ESDAP (Escola Superior de Disseny i d'Arts Plàstiques), per impartir la nova titulació dels Estudis Superiors en Disseny (EEES), regulada pel RD 633/2010.

Per tal de poder actualitzar/adaptar el títol que disposeu, l’ESDAP ha desenvolupat un curs de formació addicional (60 crèdits) que complementarà la formació que teniu consolidada (180 crèdits reconeguts) fins a assolir els 240 crèdits que constitueix la titulació actual.

Us detallem característiques d’aquest curs:

-        Aquest any 2013/2014 és el primer any que s’imparteix. Es preveu que també s’impartirà anys acadèmics posteriors, però no de manera indefinida.

-        Les matèries són  noves en relació a les matèries superades en els ESDI, i es refereixen a nous continguts.

-        Les places són limitades perquè suposa la incorporació de nous alumnes als grups d’alumnes ja establerts. S’atorgaran les places per baremació, a partir de la qualificació de l’expedient acadèmic. Aquesta convocatòria ofereix 8 places per cada especialitat.

-        El preu públic del crèdit ordinari del és de 21,73 €

-        El preu públic del crèdit reconegut és de 5,44 €

-        L'horari lectiu del curs és de matins

Si esteu interessats a fer-lo aquest any 2013/2014, cal que presenteu a secretaria una sol·licitud fins el 21 de juny (aquest dia l’horari serà de 9 a 11 h matí), juntament amb el títol acadèmic (o resguard de sol·licitud) i la certificació acadèmica oficial amb la qualificació mitjana de l’expedient acadèmic.

Posteriorment, si sou admesos, caldrà que sol·liciteu el reconeixement de crèdits i si és el cas, la validació per activitat professional. I també serà imprescindible per tal de sol·licitar el títol, l’acreditació en llengua estrangera. Es seguirà aquest calendari:

-        Presentació de sol·licitud, fins el 21 de juny

-        Publicació de les llistes de baremació i adjudicació, dia 28 de juny

-        Sol·licitud de reconeixement de crèdits i/o validació, del 1 al 5 de juliol

-        Matriculació, 16, 17 i 18 de setembre de 2013

Trobareu els documents necessaris i la informació a la web de l’escola, apartat de Secretaria / Inscripcions / ESDI +1.

Ens agradarà molt poder retrobar-vos novament a l’escola , per així, oferir-vos la formació que us possibilitarà aquest nou títol.

ESDI + 1