Martí Pellicer Garcia

martipellicer.professor@gmail.com

• Martí Pellicer Garcia, nascut a Terrassa (Vallès Occidental) el 1972.
  • Residència actual a La Vall d'en Bas (La Garrotxa).
  • Llicenciat en Belles Arts, especialitat d'Imatge, a la Universitat de Barcelona el 1996.
  • Formació autodidacta en els principals programes d'autoedició, disseny gràfic, imatge digital, web, multimèdia i video a partir de 1996.
  • Experiència sol i en equip  en feines de disseny gràfic, retoc fotogràfic, il·lustració, producció audiovisual, projeccions en directe i projectes artístics a partir de 1997.
  • Certificate of Proficiency in English, Cambridge University, 1998.
  • Dissenyador i maquetador de la revista mensual “Informació Actual de les Comarques de Catalunya”, del 2000 al 2002.
  • Curs de 40 hores de Flash a l'escola BAU de Barcelona el 2002.
  • Professor a l'Escola Municipal d'Art de La Garriga i a l'Escola d'Art d'Olot, en cicles formatius d'Arts Plàstiques i Disseny, com ara Gràfica Publicitària, Autoedició, Artfinal, Il·lustració i Fotografia Artística, a partir del 2002.
  • Director de l'Escola Municipal d'Art de La Garriga del 2003 al 2005.
  • Professor de programes d'imatge digital, il·lustració i disseny en cursos de Formació Ocupacional i per empreses el 2007.
  • Professor de Creacions Digitals a l'Escola Municipal d'Expressió d'Olot en classes extraescolars per infants el curs 2007-2008.
  • Curs de 30 hores de Fotografia pràctica i sociologia visual a la Universitat Oberta el 2009.